search instagram arrow-down

Viimeisimmät

Budget Sport oli tuottanut pitkään pelkästään taktista, tarjouslähtöistä mainontaa ja nyt urheilukauppaketju halusi tuoda osaksi markkinointistrategiaansa persoonallisen tarinan, jolla parantaa brändimielikuvaa ja sitouttaa omatoimiostamisen kautta kuluttajia enemmän yhteen brändiin.

Suunnittelussa syntyi sanansaattaja

Tartuimme haasteeseen ja käytimme suunnittelun pohjana Dentsu Aegis -kuluttajatutkimusta (Consumer Connection Survey), jonka perusteella kehitimme omatoimiostamisen konseptin ympärille Purtsi – Personal Ostotraineri -hahmon – omatoimiostamisen sanansaattajan.

Hauskuutta ja huomiota

Purtsi esiteltiin yleisölle loppuvuodesta 2016 viihteellisen monikanavakampanjan kautta, jossa innokas Personal Ostotraineri opasti ihmisiä omatoimiostamisen saloihin. Purtsiin törmäsi käytännössä kaikissa Budget Sportin kanavissa sosiaalisesta mediasta myymälämateriaaleihin.

Tuloksia ja tulevaisuuden näkymiä

Tuoreen kuluttajatutkimuksen perusteella omatoimiostaminen on Purtsin sanansaattamana osunut yleisöönsä. Tärkeintä tulosten lisäksi on myös, että luotu konsepti toimii pitkäkestoisesti ja kaikissa kanavissa, eikä jää yhden kampanjan ihmeeksi.

Purtsin tarina jatkuu ainakin läpi vuoden 2017 ja nähtiinpä Purtsi jo muuan Neloskanavan ”Kaikki vastaan 1” tv-sarjassa.

Innostuitko? Meilaa ja kutsu itsesi kahville Eteläespalle. Kerromme mielellämme lisää kampanjoista joista olemme ylpeitä!

 

Vastaa
Your email address will not be published. Required fields are marked *

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s